onsdag 9 mars 2011

Soff häng






Efter att stessat iväg fort som tusan upp till A6 köpcenter för att köpa en fin fin present till min Älskade syster som fyller år imorgon. HURRA HURRA !
Det tog mig o Albin endast 20 min att köpa fin fin present. Nu får vi hoppas hon blir glad. Men jag brukar nog faktikst köpa bra o fina presenter till henne som hon brukar tycka om.
Så efter att stressat iväg o hem innan 16 ( då all j*vla trafik som infinner sig i staden då ) så la jag mig i soffan o nästan somnade.
Jag var helt slut efter jobb dagen o den lilla shop rundan. O inget köpte jag till mig själv. Men det va ju för att jag o ska åka iväg hela helgen med mina tjejer för att fira min fina <3 Petra. Det är en suprice för henne hon har inte en aning vart vi ska. Det kommer bli underbart.
Så då var jag så smart så jag sparar pengarna till helgen.
Albin var så underbart söt när jag låg där o halvsomnade i soffan. Han kom med sin filt o sin nalle björn o la sig o verkligen mös med mig. Älskade underbara bästa son. Att han är det bästa som hänt oss. Älskar han så det inte räcker att säga i ord <3



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.