söndag 13 mars 2011

Helgen

Helgen som varit har varit enn riktig kanon helg precis som jag hade trott.
Emelie, Sara ,Malin o jag kom ner lite tidigare än de andra 3 självaste Petra som vi hade fixat helgen till o Sofie o Ida.
På fredags kvällen blev det inte mycket knop gjorda. Petra o dom kom inte ner förrens runt 22 tiden. Då jag redan typ hunnit slummra till ett antal gånger. Man är så otroligt trött på fredagar. Så efter de hade kommit ner o vi tjöttat lite blev det sängen som kallade.
I lördags hade vi en fullsräckad dag med en runda på stan. Kan säga att det tar tid att gå 7 tjejer på stan. Vi hann nog med kankse 3-4 affärer på 3 timmar. Men det är mycket trevligt. massa goda smakråd att fråga. Vi var också på den otroligt fina op mysiga butiken Små Ting. En inredningsbutik på landet utanför Haverdal. En fin butik som jag rekommenderar till alla.
Jag var inne på Cubus i stan i Halmstad. Gud va tråkigt att den butiken lades ner här i stan. De har ju en massa fina o super billiga kläder till barn. Köpte 3 st jeans o 2 tjocka tröjor till Albin. Kanoners !!
Sen blev det ett par leggings till mig från H&M o ett Yankee Candel ljus o 2 glas burkar o fina hängare till badrummet. Ska ta kort så ni förstår vad jag menar.
På kvällen hade vi bokat bord på Mårtenssons inne i stan. De var mycket trevligt.
De sände nämligen hela Melodifestivalen på stor bilds tv, så det var riktigt lyckat.
En kanon kväll så att säga. O en kanon dag me för den delen.
Idag ( söndag ) blev det att trivas till en god frukost o sen åka hem till min familj.
Helgen har varit jätte mysig med massa gott sällskap.



På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.