lördag 19 mars 2011

Soliga dag

Går kvällen hos grannarna Lisette o Johnny var mycket trivsam. Men som vanligt på fredagar är man en aning seg. Men det blev till 00 tiden iaf. Inte illa för mig att vara vaken då.
Så vaknar man upp till en härlig solig o utvilad morgon. kan helgen börja bättre !? Inget att klaga på.
Idag blir det att flaxa runt lite o fixa lite grejer för ikväll ska vi på 50 års fest. Blir säkert trevligt ändå att jag inte känner någon. Det är ANdreas sida o dom har jag ej träffat. Så det blir spännande.
Snart ska vi till min mormor o äta lite middag o ge henne en lite födelsedags present. Hon ska ha kalas ikväll men vi kunde ju ej komma så det blir att gratta lite nu på förmiddagen.
O sen blir det att lämna av Albin hos mamma o pappa där han ska få spendera sin halva helg.
Så det blir lite flaxande o dagen kommer bara springa iväg. Så det är nog dags jag börjar med allt som ska hinnas.
Ha en underbar lördag allihop !! De ska ja ha.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.