torsdag 17 mars 2011

Typiskt

Så himlans typiskt. Jag var så sugen på att baka något. Så efter jag lämnat Albin gick jag in i affären för att inhandla alla ingredienser.
Men tji fick ju ja när jag kom hem. Jag skulle baka den otroligt goda o smidiga kakan Snickerskaka. Men självklart hade jag glömt att köpa blockchokladen som ska vara över. Åååå, sur blev jag för en stund.
Me det är inget att göra åt de , jag orkar ju knappast gå ner till affären nu igen. Så de får va. Får la baka i helgen eller nästa vecka. Jordnötssmör har jag hemma så det räcker iaf.
Det är ju underbart väder ute idag me så jag o Albin tog en en runda runt kvarteret. Å så skönt de va. O absolut skönt för Albin o vara ute innan dagis. Blir han lite exta trött. Idag var han en gullunge o vaknade kl 7 istället för 5. Fint är de !!
Han har börjat med att alltid vela ha våra solglasögon på sig. Han älskar att gå runt me dom. Undra om han tycker att han ser otroligt ball ut.? För det gör han verklgien.
Hoppas han vill ha på sig dom nu när vi ska upp till Sälen näst nästa vecka. Gött de ska bli !
Förra året när vi var i Sälen köpte vi ett par liknande RayBan brillor till han. Så de ska han få glida runt i detta året me.
Nu ska jag ställa ig o laga god mat istället för att baka.
Idag blir det lövbiff m champinjoner i currygryta m ris.
Hojta till om ni önskar recept !!



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.