söndag 6 mars 2011

Underbara dag

Ändå att Andreas jobbar hela helgen kan man ju inget annat än att vara så glad att vi har så underbart fint vinter väder. Himmlen är verkligen helt blå o inte ett moln ögat kan nå ( att man alltid drar den meningen till Thomas Ledin ) iaf det är ju verkligen gott.
Jag ringde Lissan i morse så vi kunde ta oss en skön promenad. Albin älskar ju att vara ute. Så det blev en lång promenad o jag höll verkligen på att svettas ihjäl. Men gott va de. Mötte pappa o Svea ( hund ) så pappa lämnade över Svea till mig så han fick följa me, Nu ligger hon här vid mina fötter o är helt slut efter promenaden.
Efter poromenaden busade vi i trädgården. Jag o Albin satte oss mot väggen o solade medans Svea busade med snön. Vi kastade bollar till henne de gillade både Albin o Svea.
Helgen har annars varit fullt ös på. I fredgas var detr invigning av Kaisas butik i stan. Blev lite mingel med champagne/cider o snittar. o sj'lvklart en titt av alla kläder. Hon har kanon kläder. Märkes kläder som verkligen passar alla. Märkerna Marlene Birger o Teaspoon är några av märkerna hon säljer. Himlans fina grejer. Om jag vart smal skulle jag köpte varenda jeans. Super fräna. Vill ha =)
Sen blev det mys efter de hemma med Älskling.
I går ( lördag ) var det kalas på kalas. Andreas bror blev firad först sen begav jag mig till Petra på 25 års fest. Mycket trivsamt. De spelade shot spel medans jag tittade på. Tur va de för fy för att shota ren sprit. De är verkligen inte gott.
Trevligt hade vi.
nu ska jag njuta av denna dag. Snart kommer Älskling hem.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.