tisdag 8 mars 2011

Sol

Det blev en hemma dag för oss idag me. De gjorde ju iof inget för det har verkligen varit så himla gott väder.
Albin har fått lite fler blåsor på fötterna men de ringde idag o sa att om de nu är de där Höst-blåsorna så är de inte farliga o det är inga problem med att gåt ill dagis. För detta är en sån typisk "dagis sjuka". Så imorgon blir det jobb o dagis för oss. Han är ju jätte pigg för övrigt.
Men skön va jag saknar att vara hemma om dagarna. Jag älskar verkligen att vara hemma med Albin. Det är de bästa som finns. Nu är han så rolig för han leker o tjöttar o självklart gnälla me ibland. Men det gör inget jag bara älskar att trivas här hemma med honom. Synd att man inte kan få vara hemma flera flera år istället. De skulle jag gilla.
Eftersom de va så himla gott väder ute idag så gick vi ut o gottade oss. Albin gungade o gud va han asgarvade. Något han fortfarande tycker är jätte kul. Tur att man har en gunga på tomten.
Sen gick vi hela kvarteret runt jag o Albin. Han älskar o vara ute o inte minst att bara storsa runt på gatorna.
Vi har en järn affär mitt över gatan. o nu när våren snart är här så vi gick in för att kika på en cykel. Han testade o de såg ut som han vill ha en cykel snart. Han nådde tom ner nästan till pedalerna. Så snart får vi inhandla en.
En riktigt härlig dag har vi haft. Synd att den är slut o imorgon börjar alvaret igen.
Nu blir det njut i soffan.



På återseende <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.