lördag 30 april 2011

Albin = biljard freak





Det är för roligt. Jag vet vad jag ska sätta på på tv:n när Albin vill titta på något, Biljard !
Han ÄLSKAR verkligen biljard. Så fort jag satte på sport kanalen sitter han här jämnte mig som ett ljus, klappar händerna o ropar Jaaa !!
Han är bara för gullig. Han är ett riktigt Biljard Freak. Men jag har inte en aning igentligen varför han gillar det. Vad är det i biljarden som är så rolig undrar vi?!
Vi älskar iaf se hans glädje när biljard kommer på tv:n. Så han får titta hur mycket han vill.
Snart ska vi ut i solen o gotta oss ( efter biljarden är slut så klart ) =)
Vi har redan hunnit med o storstäda huset. Så det känns bra i kroppen.
Det kommer bli en skön dag idag. Solen skiner så gött.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.