fredag 15 april 2011

Härliga fredag

O, fredagar är allt den finaste dagen på hela veckan. Visst man är bara ledig 2 dagar men dessa 2 dagar är så sköna. Det är oftast då man gör något rolig med familjen eller vännerna.
speciellt nu när våren är kommer är det extra kul med helg. Det är då man hinner pyssla i trädgården med all vårstädning o göra fint i sitt hus o hem.
Vi har ett riktigt faktikst jobbigt o stort projekt vi måste ta i tu med snart.
Vårat garage är i stgort sett överflödigt med en massa skräp. Källaren står full med kartonger från jag vet inte hur länge.
Garaget känns riktigt segt att börja med. Men det får bli på söndag. Hoppas på skönt o fint vårdäder, då är det alltid mycket roligare o pyssla ute.
Jag har ju fått så fruktansvärt ont i rygg o fogar denna graviditet så jag får ta det lugnt med bärandet. Det märkte jag verkligen förra veckan du vi pullade lite i trädgården . Fy sjutton ! va ont jag hade på kvällen . O nu har det luggit i hela förbannade veckan.
Som tur är så vet man ju att det försvinner efter att det lilla livet kommit ut <3
Tur att jag har Andreas som är stor o stark =) **hihi**
Nähä, nu ska jag ner o köpa lite blommor o sen kankse in till Ica Maxi för lite inhandling för grillen på lördag.
Ha en underbar fredag alla vänner !!




På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.