torsdag 7 april 2011

Taco




Snart kommer Emelie hit o vi ska som vanligt äta en massa taco.
Det är något vi i stort sett alltid äter när vi träffas. Ett tag nu under denna graviditet så kunde jag verkligen INTE äta taco. Men nu är jag på rätt spår igen.
O ikväll är jag riktigt sugen på en massa god taco.
Nu har jag också städat klart hela huset. Oooo, va det känns så underbart skönt när man har gjort det. O torsdagar är ju perfekt att städa på.
För om man ska ha främmat så har man allt redan klart med städandet. Slipper man stressa o hålla på. Super skönt !!
Får nog ha torsdagar som en liten städ dag.
Imorgon är det fredag. KÄRLEKSFREDAG ! som jag brukar kalla de. Man ska vara så glad o snäll o kärleksfull som möjligt.
Ska vi nog alla kunna fixa imorgon.
Jag ÄLSKAR fredagar.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.