måndag 11 april 2011

Stackar liten

Vi har en liten stackar sjukling här hemma.
Albin har åkt på en ordentlig maginfluensa. =( Stackarn får inte behålla något.
Det har varit en del bytta kläder o lakan inatt kan jag säga.
Jag som trodde att det här med maginfluensa skulle vara över nu när det är vår. Men där hade man lite fel.
Något jag verkligen hoppas på är att jag o Andreas klarar oss ifrån de.
Nu ligger han här bredvid mig o är helt utslagen , stackarn =(
Han är en riktig mys-sjukling nu nnär han är så dålig. Det tycker mamma är mysigt.
Men o så synd man tycker om dom när de blir så dåliga.
Man vill ta över allt på sig själv. Det jag får göra är att ta hand om min lilla Plutt. Det kan jag !
Nu ska vi mysa hela dagen tills jag ska till jobbet vid 14. =(
Vill absolut inte jobba när han är så dålig. Men Andreas VABAR alltid när jag jobbar sent o jag får VABA när jag jobbar tidigt. Blir bäst så.
Telefonen kommer gå varm ikväll iaf.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.