lördag 9 april 2011

Härligt

Vilken underbar morgon vi vaknade till idag. Albin har dessutom sovit hela natten utan ett enda litet ljud. Han vaknade vid 7 pigg o glad. Lika så vi !
Sen har morgonen varit helt underar.
Albin har varit en sån sötnos. Han skulle absolut duscha med Andreas nu i morse så han klädde av sig allt i gick in. Så två nyduschade killar har jag jämnte mig. Vilka sötingar.
O man blir ju ännu lyckligare av allt det underbara vädret ute. Nu är våren verkligen här.
Idag ska vi till Leva&bo mässan uppe på Emilia. Ska bli spännande o se vad det finns att erbjuda. Jag hoppas ju på massa kul inredning. Men jag ska nog inte hoppas på för mycket inredning. Det är nog mest stora saker som pooler till hus, kök o massa sånt där stort. Men något litet inredningstält ska jag nog hitta =)
Blir spännande iaf. O alltid kul o hitta på något.
O ikväll blir det också en underbar GRILL PREMIÄR. Mmmm, att det ska bli gott.
Premiären bjuder på perfekt väder.
Denna dagen kommer bli helt kanon.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.