måndag 25 april 2011

Tabergs topp






Blev också första trippen upp till Tabergs topp för att äta en god glass.
Det är så fint att ha ett så fint utflyktställe så nära hemmet.
Albin fick för första gången se sitt hus från "himmlen".
Han kanske inte just tittade på sitt hus men han tyckte om utsikten iaf.
Vem gör inte de ?!
Nu är iaf långledigheten slut tillsammans imorgon börjar vardagen.
Det bästa är att imorgon blir det också en tripp till Ullared med Åsa.
Ja, jag hart sagt att jag inte ska åka till Ullared längre. Men nu när man ska ha barn igen är det ju så bra att åka dit. Sen ska jag inte alls åka dit många gånger.
Igentligen är det ju f*n bara en massa skit. Fast tyvärr är det ju bra skit under samma tak. Smidigt som tusan.
Nu ska jag skriva mig listan så jag vet exakt vad som ska handlas.
Jag kommer inte leta mig saker utanför listan !! =) Man kan ju hoppas o tro iaf.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.