måndag 25 april 2011

Fiske

Idag steg Andreas ( o jag o Albin eftersom Andreas klocka ringer i 1 timme innan han stiger upp **aarrgg** ) upp tidigt för att åka o fiska.
han o hans bror åkte ut till våran stuga som ligger bara 10 min hemmifrån oss för att få sig några fina fiskar tidigt på morgonen.
Jag o Albin kom ut runt 9 tiden för att se hur det gick för mäster fiskarna.
Men när vi kom dit hadede inte fått en enda liten fisk. De sa att de hade ett napp men den släppte, SÄKERT !! =)
Men det blev ingen fisk iaf. Så det blev en fisklös dag. Jag som hade hoppats på en god liten gädda till middag.
Det var riktigt mysigt att komma ut till stigan första gången på året. Jag ÄLSKAR våran sommarstuga ( eller det är ju Farmors o Farfars men lite våran då ju )
Det är så underbart att bara åka ut dit o bada o njuta o inte göra något.
Idag var det perfekt väder får en liten tripp ut dit. O fiske är ju alltid trevligt. Fast det är alltid roligare om man skulle få sig ett litet napp.
Men det kommer nappa en massa i sommar istället.
Snart är sommaren VERKLIGEN här. Känns redan som sommar i luften.
Gott är de !!!



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.