fredag 29 april 2011

Kungligt bröllop





O sikket vackert o plådigt bröllop. Att det är vackert med kungliga bröllop.
Tänk o få vara Kate för en sekund en dag som denna. Vilken press kvinnan har.
Men o så vackert hela bröllopet varit. Jag har kunnat titta nästintill hela bröllopet. Albin har sovit sig igenom halva iaf. Nu sitter vi här båda o vinkar till brudparet på tv:n. albin vinkar verkligen för fullt både till hästarna o prinsen o prinsessan.
man ser att det är äkta kärlek de har till varandra. Ett fantastiks par.
Man blir ju nästan tårögd. =)
Jag skulle allt vilja se ut som Kate. Hennes klänning var så fin. Sen att hon bär upp den perfekt är ju ännu större plus.
När jag gifter mig ska jag ha en plådig o prinsesslik klänning. inte för mycket o inte för lite. Helt lagom.
Nu måste jag vinka vidare till brudparet tycker Albin. Så nu ska vi kika på det fantastiska kungliga bröllopet.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.