söndag 17 april 2011

Mässan

Baby & Barn mässan igår var helt kanon bra. Faktikst bättre än förra året. O då är den bra.
Visst det var mycket folk o så men det var endå riktigt riktigt bra. Det är ju rätt stort mässan men den skulle kunna vara större.
Det finns verkligen allt för barn o föräldrar. Vi som var gravida fick en jätte bra o fin väska från Libero med blöjor, skallra, o lite papper okm dittan o dattan. Jätte bra. Väskan kommer användas också. Så det var ju bra bara de.
Sen fick man massa fina o goa goddie bags. Fick en fin flaska till Albin i en av väskan. Så att betala o gå in på mässan är så värt de.
De har ju en massa utställare av alla olika barngrejer. Allt från barnvagnar, kläder, skor o leksaker m.m.
De flesta "kända" märkerna står o ställer ut.
O jag fick hem en massa fint till Albin o lite till den "nya" lilla bebisen.
Köpte bord, stolar o en klädhängare från Kidz concept. Sura var bara att när jag skulle ta ut mina grejer från bilen hemma här i Jkpg märkte vi att de hade glömt att packa ner bordet så jag kom hem med 2 stolar o inget bord. Men jag var snabb som tusan på att ringa till dom. Å Iems är deras återförsäljare här i stan så de skulle leverera bordet dit så de va himlans tur. Då lättade allt från hjärtat.
O så köpte jag Lundemyr " Älskling" byxorna till bebisen. De är ju sååå söta. O Albin fick fina strumpor från samma märke. O en mössa från Fritjof Åre till Albin.
Ja, det var nog de godaker jag köpte.
Himlans bra o fina grejer. Kommer absolut återvända till mässan många år framöver. Den är ju så himlans bra. Om ni inte varit där så gå dit nästa år. Då infaller den 3-4 mars 2012.




På återseende <3









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.