tisdag 19 april 2011

Påsk fix







Idag har jag varit iväg o köpt lite smått o gott inför påsken. Inte för att det blir mycket påskpynt här i hemmet. Men lite ska jag nog allt pynt. Så det blev lite fjädrar med i korgen. Det var nog det enda lilla påsk pynt jag köpte till hemmet.
Annars köpte jag påsk presenter till min familj.
Så nu är jag klar med påskäggen/presenter till alla förutom Andreas. Skulle vilja köpa något annat än godis. Får se vad som hittas på.
Jag ska iaf pynta lite smått imorgon. Idag ska jag o albin bege oss ut i skogen o plocka oss lite ris.
Ska göra en smidig o kanske lite annurlunda ris bunt. Jag ska hänga den upp o ner i vardagsrummet. Se får det bli lite buntar i huset.
Ska försöka hinna med att göra ett litet ägg bo me. Tycker det är så fint o lägga i natur färgade ägg i.




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.