torsdag 14 april 2011

Cheescake

Vi ska ha lite grillning med vänner här på lördag. Jag har varit så sugen på
Frozen Cheescake länge nu. Så jag har tänkt på att bjuda på en god syrlig cheescake.
Men det finns ju så många olika att välja på.
Är det någon som har en favorit som ni kan tipsa om?!
Eller om ni vet någon riktig smarrig cheescake.?

Jag funderar på en Frozen cheescake med passionsfrukt. Tycker den låter riktig god. Jag älskar både chesscaken o passionsfrukten. Blir nog en fin kombo.
Men har ni några mer goda cheescake på hyllan. Säg till !
Hoppas på skönt o fint väder så vi kan grilla i solen. Killarna får grilla medans vi tjejer sitter o gottar oss i kvälls solen. Tycker det låter som en fin fin ideé!


På återseende <3






1 kommentar:

  1. Det låter ju hur bra som hellst!
    Lördag kommer bli en skitbra dag! Jag längtar =) /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.