onsdag 6 april 2011

Perfect Home

Ännu en gång med dåligt med bloggande för min del. Men jag hoppas ni intre tröttnar på mig här iaf när jag inte sköter mig =)
Jag ska försöka bli bättre. Blir som sagt lite annat nu när man jobbar.
Nog om de.
Igår var jag på ett heminrednings party. Denna gången var det Perfect Home.
Otroligt fina grejer. Det var en massa jag skulle kunna köpa hem till mitt hem. Men det blev något jag bestämde mig för iaf. En jätte fin pedistal lykta i grå sten.
Den var jätte fin. Ska se vad den ska stå o pryda.
Ska nog dra till med ett eget party. Jag älskar att ställa till med lite trivsamheter.
Besök deras hemsida o kika på allt fint de har. Kankse ha ett eget litet party.
www.perfecthome.se



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.