måndag 4 april 2011

Grill

Ursäkta mig för otroligt dåligt bloggande, men har allt en liten ursäkt ju. Ni vet ju att jag varit i Sälen så vi skyller på de.
Nog om ursäkter.!
Jag är så överklycklig o mycket förväntansfull.
Vi har äntligen köpt oss en gasolgrill som jag velat ha sen vi flyttade till huset.
Jaja, ni säger säkert att smaken är mycket godare o bättre med vanlig klotgrill ( tur då för er att vi har kvar den me ) men det är ju sååååå smdigt med gasolgrill.
Inget hålla på o vänta o hålla vakt o skit.
Detta kommer bli galant. O att det ska grillas massa i sommar.
Vi köpte den igår o den ska allt invigas till helgen. De kan jag lova.
O det ska bli massa goa o trevliga grillkvällar här i vår/sommar.
Jag längtar till helgen med goda förväntningar på våran grill.
Jippi !!



På återseende <3


Så här ser den ut !



1 kommentar:

  1. Vad kul!
    Grattis till tillskottet =)=)=)
    Hoppas ni bjuder in oss på nått gott snart!
    Kyss /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.