tisdag 26 april 2011

Ullared

Nu har jag handlat en massa FAKTIKST himla bra grejer på Ullared. Vi var hela 5 timmar inne på Ullared. Det var så gött för vi stressade inget utan bara göttade runt o tog oss igenom Ullared lugnt o skönt.
Visst det var tillslut en massa folk men det var riktigt lagom denna gången. Inte alls lika mycket trängsel som jag varit med om innan.
Det blev riktigt bra grejer med hem denna gången. Albin fick en massa bra grejer. Både kläder o roliga leksaker.
Jag som hade hoppats på att handla sommarkläder till Albin men det fanns skön inte alls mycket. Albin som var tvungen att ha shorts men det fanns skön inga. Knappt ett enda par. Fick bara hem 1 par "sport" shorts.
Fast lika glad är jag för det för det blev så mycket annat fint till honom.
Sen hittade jag för en g¨ng skulle n massa fina kläder till mig själv. Det gillas mycket. Fanns en massa fina kläder. Glad blev jag !!
Ja, sen blev det lite dittan i dattan från hygien artiklar till godis o bröd.
En lyckad dag i Ullared.!!
Jag har ju både hat/kärlek till Ullared. Det finns ju skitbra grjer under ett o samma tak, men det är f*n inte mycket billigare än de andra småvarhusen här hemma.
Nu är jag iaf sliten efter en heldag i Ullared så nu blir det mys i soffan.



På återseende <3







4 kommentarer:

  1. Jag Hoppas inte du handlade för mer än 1000kr;-) kram

    SvaraRadera
  2. Vad landade notan på? 998 kr? =)=)
    /Emilia

    SvaraRadera
  3. Haha !!1 Usch, att jag inte kan lära mig att Ullared är skit o bara lurar mig på massa pengar.
    Men jag kan erkänna för er att notan hamnade långt över 999 kr. J*VLA SKIT ULLARED !! =)
    // Kyzzz

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.