måndag 11 april 2011

Broderi

Innan Albin föddes bestämde jag mig för att göra något handgjort till min nya lilla Älskling.
Så jag köpte ett duner fint broderi. En mätsticka med Miranda Nallar. Su super söt är den.
Men oooo så mycket arbete. Den är ju så lång o mycket att göra.
Jag satt faktikst hela sommaren men hann tyvärr inte rikigt klar för de.
O nu hinner man ju knappt att sätta sig o brodera.
Däför är det en sån tur att jag har min Älskade Mamma. Hon ska göra färdigt Albins fina mätsticka. O sen när den är klar ska den få hänga på en fin plats i hans rum.
Det ör ju så roligt nu när jag o mamma har gjort den tillsamman.
Han kommer bli super lycklig när han ser den klar. O jag av någon kommer vara så lycklig när jag ser den klar. Den kommer vara perfekt.
Jag ska allt köpa ett nytt broderi till den nya Bebisen <3. Fast inte lika stort denna gången.
Så kan jag påbörja, o mamma fortsätta. Ännu en sak vi gjort tillsamman.



På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.