torsdag 23 september 2010

Bio

Wiiiee, idag ska jag o Malin gå på bio.
Vi ska gå på i rymdes finns inga känslor. Hoppas nu den är bra för fan va dyrt det är att gå på bio. De rånar ju en halva plånboken ( nästan ) när man ska gå o uppleva lite film.
Men mys ska de bli. Andreas o Wiggen ( Malins sambo ) ska titta på ishockeyn här hemma. För jag upptäckte igår att vi har fått Canal+ Sport kanalerna som provvisning i 2 veckor. De är ju najs att man kan titta på lite "gratis" hockey.
Gratis är Alltid gott !! =)
Är man småläning så är man.
Andreas är ju ledig nu ända till måndag så idag har det varit en första mys dag. De är så underbart att bara vara hemma hela familje o leka med Albin tillsammans. Han tycker det är så roligt att båda två är hemma me. Han busar ena sekunden med mig o andra med Andreas. Våran mys familj. Mys är mitt bästa ord. De är de bästa man kan göra. Mys mys mys !
Ni kankse märker att jag ofta använder ordet mys men jag tycker om mys.
Jag o min syster var o kikade på present till min morfar. Han är prylgalen o 85 år. Så nu köpte vi ännu en till pryl. Hoppas han kommer tycka om den.
Vi svängde förbi Plantagen o jag köpte mig ett Yankee Candle ljus.
De är ju för goa. Man kan inte få för mycket av dom.
Denna gång blev de Cherry Blossom. Får vi se hur de doftar.


På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.