onsdag 8 september 2010

Igen

Idag får det bli en skön o slapp hemma dag igen. De är fint de =)
Bara vara hemma o leka o ha det mysigt.
Igår kom Petra , Emelie o Johanna för att trivas lite på e.m. Vi gjorde en nyttig o god frukt sallad. O va gott det är med fruktsallad ,de ska jag alltid bjuda på när folk kommer hit. O så är det nyttigt me.
Albin fick en jätte fin o rolig present av Petra. En hel bondgård som låter som tusan. Han tycker om den som skön. Han sitter just nu o trycker o donar på den. Den är en aning hysterisk ibland. Än så länge låter det gott i mammas öron. Undra hur det låter om några veckor.
Ikväll ska jag till Sofia o äntligen träffa mitt "klopp" gäng.
Det var riktigt länge sen jag träffade de. De ska bli mycket trevligt att sitta o tjötta ikväll. Alltid lika kul o träffa mina damer.
Så nu ska jag sitta o vänta på att det blir kväll. =)

På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.