lördag 11 september 2010

Dop

Idag är det dags för Albins tjejkompis Mathilde att döpas.
Så idag ska Albin ha på sig fin kläder. Men än så länge vet jag inte vad han ska ha. = / Han måste ju vara fin när tjejen döps.
Efteråt ska vi till Emilias föräldra hem. Emilia visade mig förra veckan vart de var o de va så himla fint. Jätte mysigt ligger de. Bara en liten liten bit från Gränna.
Tänk o få växa upp så på landet. Så skulle jag vilja bo om de bara låg lite närmre Jönköping. De är ju som sagt en bra bit till Gränna.
Vi har gjort en sån himla fin dop present till Mathilde. Vi hoppas hon kommer bli glad för den. Vi är iaf jätte nöjda.
Jag tycker det är så roligt att ge bort något man har gjort. O speciellt nu när det är något stort. En dopgåva är ju något man kan ha hela livet. Vi hoppas hon kan ha denna hela livet.
Nu måste jag upp o rota lite i garderoben för att se vad man ska ha på sig , både till mig o Albin.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.