söndag 26 september 2010

Hurra

De blev god mat o trevligt på min morfars 85 år kalas.
Det är så sjukt att min morfar är 85 år. Han åldras verkligen inte. De är ingen som tror att han är 85 år han ser snarare ut som 70 år. Sån vill jag också bli.
Hur gör du morfar ?? =)
Albin o kusinerna busade för fullt. Är inte kortet helt underbart på dom ? De blev så fint.
När de "gammla" hade gått hem satte vi på Michael Jackson dvd o kikade på hans musik videos. Å han är fortfarande min musik gud o kommer alltid vara. Skön att han skulle gå o dö. Va de så nödvändigt. Tänk hans konsert han skulle gjort i London. Jag är SÅ avundsjuk på alla som vart på hans konserter.
Tänk min mamma hon var varit på hela 3 st. Är inte de fuskigt så säg !
Idag är en riktig söndag dag. Bara vara hemma o pyla lite. Vi ( andreas ) har äntligen tätat våra fönster i hela huset. Så nu hoppas vi på en varmare vinter nu när tätningen är klar. Känner nästan redan hur gott o "varmare" det kommer bli i vinter.
Alla klagar alltid på att vi hade så kallt förra året. Men de hade i inte. De är bara så känsliga =) Sura är bara att golvet blir aldrig varmt. De är nog därför de känns så kallt. Men bra då att vi har gäst tofflor till alla våra gäster.
Sammanfattning av denna helg - skön o mysig perfekt helg.
Fredagen sällskap av mina fin tjejer o igår god mat o allt. Kanoners !

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.