tisdag 14 september 2010

Picasso

Vi har nog fått en liten Picasso i familjen. Han fick ritor o ritblock av Wilton i 1 års present.
Jag satte han i matstolen o gav han kritorna o direkt började han faktikst rita på pappret.
Jag visade bara ett litet streck först så han fattade vart han skulle sätta kritan.
Jätte fin blev konsten han gjorde.
Helt uppspelt o överlycklig var han när han ritade med kritorna. Inte lika roligt tyckte han när det var dags att sluta. Han skrek o skrek. Men då är det bara att leka bort de så är man glad igen.
Det kommer absolut målas mer här hemma kan jag lova.
Stolt är jag iaf när han målat en sån fin teckning till sin mamma o pappa.
Wilton o Åsa kom o lekte av sig. De va så gott för båda barnen somnade när vi skulle äta middag. Är det lyx eller är det lyx ?
Vi han till och med dricka kaffe o smaska på en snickerkaka ( De du Martin , nästa gång kan jag skicka med en hem ) i soffan. Vi unnade oss tom 2 st snickerkaka var. Mmmm !!
De va dubbel lyx!!
De var riktigt skönt för en gång skull få sitta o tjöta ihop o slappa i soffan uten barn. De är såklart guld att också få leka med sin barn men det är ju gott i prata o slappa ihop också.
Nu sover Albin så gott efter lekandet. Då blir det mys i soffan för en själv. Älskling jobbar kväll.
Saknar han på kvällarna när han inte är hemma <3 Tomt o gå o lägga sig utan att han finns hemma. Älskar mina underbar pojkar över allt ! <3
De är mina för alltid !!

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.