tisdag 28 september 2010

Hemma

Det blev hen lång halv dag ute hos Sandra o Noel. Men så trevligt så trevligt. Kom hem för bara knapp 1 h sen.
De blev lite bus o hus tittande. Noel var inte riktigt på topp idag ont o halsen (stackarn) men de busade lite minsann. Albin lekte med Noels leksaker iaf o lite annat så klart.
Vi blev bjudna på lite kvällsmat innan vi åkte färden hem. Gott o slippa plocka fram kvällsmaten hemma. Lite lyx också att få äta med andra när Andreas jobbar kväll.
Innan jag åkte ut till Sandra hann jag städa kylskåpet. De var väl behövligt. De känns o ser nästan ut som nyss. Man behöver verkligen städa kylskåpet oftare men det så ju sådär roligt.
Men nu kan jag åka o storhandla o fylla det rena o fräsch kylskåpet.
Imorgon är det dax för öppna föskolan. Jag hoppas jag ska hinna få mina kort på Albin som jag beställde i fredags så jag kan pyssla lite med laminerings maskinen. =)
Se om de kan bli nån fin liten pekbok till honom.
Nu ska det njutas i soffan o tv:n.

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.