fredag 17 september 2010

Lite shopping

Jag har ju velat åka o kika vad Anna K ( en inrednings butik här i Jönköping med en massa fina saker, de är 50 % i hela butiken pga av en liten brand ) har att erbjuda nu på den stora rean.
Malin o jag åkte in för att kika.
De började utförsäljningen i onsdags så jag kan säga att de va väldigt tomt idag. Men jag kommer ändå aldrig hem tomhänt. Man måste ju fynda något när man kan. Blev 2 små plåt skyltar med barn änglar på o ett kort med en ängel på.
Jag vet vart jag ska ha 1 grej resten hittar man alltid på något me.
Kul o komma tillbaka när de fått in ALLT nytt.
De var nämligen tvungna att sälja ut ALLT pga av branden. Nu blir det en massa nya o fina grejer att kika in på.
Inte långt ifrån Anna K ligger en pyssel butik. Jag ÄLSKAR pyssel.
Grannen gjorde jätte fint med kort som hon limmat på pappret o sen plastat in. De blev så fint. Så hittade ett jätte fint mönstrat papper som jag ska pyssla lite me.
Malin behövde lite blommor så vi åkte till Höglunds blommor som ligger en bit utanför stan i Axamo.
Hon köpte så fina blommor o 2 super fina korgar som hon skulle ha ute.
Jag vill också ha allt de. Korgarna va jätte fina. Kommer bli kanon på deras stor trapp.
Albin hade jätte kul i blomster affären. Sprang runt o bara var jätte glad. Han blir alltid glad när han får gå själv när man är borta. Speciellt på stan. Gullunge !
Nu ska jag vila. Är seg efter en tidig o jobbig morgon. =/

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.