måndag 13 september 2010

Inget

Jag är då ingen svamp plockare. Usch , det är SÅ tråkigt att gå o leta o leta o leta efter svamp. O aldrig hittar jag något.
Jag är mer en blåbärs plockare. De vet jag var de finns nån stanns. De behöver man inte leta ihjäl sig efter.
Men det är ju alltid underbart att komma ut i skogen. O man ser på Albin att han älskar att vara ute. =) Kolla in kortet. Är han nöjd eller är han nöjd ?
Medans jag satt i bilen o tittade på när Andreas letar efter svamp hittar han några få små pytte svampa fick hem oss hela 7 st kantareller.
Det blir iaf en liten liten svamp macka till Andreas ikväll. De var ju han som hittade de.
Nu sover han ute som han alltid gör. Han kommer nog bli en liten natur människa. Han sover ALLTID ute. De kvittar om de är -20 eller spö regn. Han vill alltid sova ute. Förutom när han sover till natten såklart. Då älskar han sin fina säng i hans fina rum. =)
När han vaknat blir det att gå ner o busa lite med Liam o Becca. De bor ju bara några hus ifrån oss.
Skönt o ha folk så nära så man bara kan gå ner till.
Ikväll blir det ZUMBA för hela slanten. De är bara för roligt.

På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.