lördag 25 september 2010

Trivsel

Martina o Emilia o lillfisk va här o trivdes med mig igår kväll. De är ju alltid lika trevligt att sitta o små prata lite skit o prata om allt mellan himmel o jord ( ja ,nästan iaf )
Vi har iaf alltid massa o prata om. Lillfisk ( Mathilde som är hennes fullständiga namn) va så gullig igår. För det första hade hon mina fina tights jag köpte till henne plus att hon ill tjöttade hela kvällen. Hon fick sitta i Albins matstol när vi åt o de gillade hon minnsan.
Vi kikade lite på Idol samtidigt som vi inte lyssnade ett smack eftersom det pratas en del.
Vi tog oss en skön o välbehövlig promenad innan maten o godiset. Skönt att vi gick ut i tid för gud va de blixtrade o spöregnade senare. Men då satt vi inne i soffan med ljus o snacks.
Idag blir det lite av en slappar dag. Andreas spelar fotboll så jag o Albin får leka här hemma själva. Ikväll blir det ännu ett kalas firande. Min morfar ska firas.
De är gott får då får man serverad o god mat på lördags kvällen. De ser man fram emot.
Vädret är ju sådär spännande så de blir verkligen o vara inne med brasa o värme med Albin.

På återseende <3


1 kommentar:

  1. hahahahaha inte för att jag heller är så snygg men martina fastnade verkligen inte på detta kort
    tack för igår, god mat och trevligt sällskap
    kyss från emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.