lördag 18 september 2010

Förkylning - Igen

Vilken natt de har varit. För 3 natten i rad. Albin är sådär jätte förkyld o hostar som tusan igen.
De är så synd om stackarn när han blir förkyld. För varje gång han blir det får han en sån hemsk o ihärdig hosta. Som tur är så vaknar han inte av hostan. Men förkylningen gör ju att han vaknar. Så de blir att spring fram o tillbaka lite då o då.
Jag skulle själv vilja se mig när jag smyger ut krypande på alla fyra för att smyga så mycket som möjligt. Kan nog se lite roligt ut.
Andreas jobbar helg denna helgen så vi är hemma själva hela helgen. Fy så tråkigt de är =/
Han slutar iof 16 men dagen går så sakta på helgen när han inte är här.
Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på jag o Albin. Vi har tur med vädret än så länge så det blir att gå ut en stund iaf.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.