måndag 6 september 2010

playdate m.m

Dagen har verkligen varit i full fart. Men nu äntligen kan jag sitta ner o blogga lite om dagen som vart.
Kom precis hem från Zumba passet. hade sån tur att jag fick en plats kl 18 nu ikväll. De gäller verkligen att vara snabb på att bola sina pass nu efter sommaren. Alla kommer tillbaka för att ta bort sommar kilorna. =)
Det är så roligt för i januari till mars är det fullsmäckat på gymmet men sen är det helt dött. O efter sommarn kommer alla tillbaka igen.
Blev en playdate hos Åsa o Wilton idag som sagt. Alla barnen var inte på topp idag. Nästan alla var lite smått mammiga. Men lite lite bus blev det iaf. O en massa gott fika hade Åsa vart o köpt. Tur att man Zumbade idag. =)
Albin fick vila lite innan vi hämtade Andreas för åka in på lite ärenden.
Så ÄNTLIGEN har vi varit o köpt en torktummlare. Nu kan jag äntligen tvätta kläderna snabbt o smidigt. Plus att kläderna blir mjuka o sköna av tummling. Imorgon hoppas jag den sitter där nere i källarn.
Vi var på Biltema med för att köpa tättningslister till våra fönster. Vi satte Albin i korgen o GUD va han älskade de. Han log med hela ansiktet. Han tyckte verkligen om att åka runt o se söt ut.
Älskar när han är lycklig o ler mot oss. De värmer ALLTID.
Nu är jag seg i kroppen som vanligt efter en dag full med grejer.
Så nu blir det mys i soffan med Älskling. <3

På återseende <3





Ser han inte överlycklig ut ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.