torsdag 30 september 2010

Nya Ace Ventura

Det blev en riktig röja playdate hos Åsa o Wilton idag. Vi kom dit tidigt på f.m redo för en massa bus. Självkart lite fika o god mat. Att det är gott att äta hos andra. Slipper man stå vid spisen själv. Skulle ibland sitta fint med ett litet hembiträde =) Fast nä , de är ju rätt så kul att laga mat o pyssla lite i hemmet o ta hand om sin familj själv. Bara ibland skulle det sitta fint kan jag erkänna.
Albin var su underbart söt när han vaknade. När jag tog av mössan såg han ut som en mini Ace Ventura. Min stora komiska idol dessutom. Han är ju för skön denna människa. Galet rolig ! Men visst ser ni lite likheter ?
Vi höll verkligen på att skratta ihjäl oss. Becca skrattade så mycket att de kom tårar. Albin stog o fattade inget men söt som tusan var han.
Det roliga var att Wilton vaknade med en lika rolig frisyr han. Plus att han kom uttraskande från sitt rum ut i vardagsrummet där vi satt o slappade utan att vi märkte han. Vi blev livrädda när han smög fram bakom byrån. Som ett litet Wilton spöke. Söt var han när han stod där helt nyvaken o lycklig.
Han var så rolig när han hade ätit klart. Han tyckte det var så gott att han tom slickade av resterna från tallriken.
Barn är bara för söta.
Vi begav oss hemåt vid 16 tiden. Sen ringde Åsa o frågade om de kunde komma o leka en stund till o självklart ville vi de. Så nu sover Albin o säkert Wilton me gott efter en hel dag av bus.
En mycket mycket trevlig dag.
Petra kom hit o käkade lite kvällsmat o trivdes. Man kan tro att jag aldrig är ensam med det är jag en massa. Men jag tycker om att ha folk omkring mig.
Kan skatta mig lycklig att jag har så fina vänner.
Ni betyder alla mycket för mig. Ni vet vilka när är !! Tack för att ni finns <3



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.