söndag 3 oktober 2010

Dunder trött

Idag orkar jag verkligen INGENTING. Usch, vilken hemskt jobbigt natt. Albin blev jätte dålig igår. Så Andreas o Albin fick stanna hemma medans jag gick ner till Becca o Fidde för lite firande. Mycket trevligt. Men jag tänkte på Albin en massa.
Iaf han hade hög feber o va jätte jätte dålig. Han sov så oroligt att vi tog in han till oss när jag hade kommit hem.
O han är ett litet barn men man kan tro att han är en vuxen människa. Han bredde ut sig över hela sängen. O han grät o krånglade hela natten.
Så man har väl knappt sovit 2 h.
Jag är j*vligt lätt irriterad idag. Fy kan inte denna dag bara vara över.
Idag retas f*n ingen med mig. Därför är det ju kanon att man har en man som älskar att retas <3 ÄLSKLING !!!


På återseende <3



1 kommentar:

  1. Stackaren =(
    Vi skickar en krya på dig kram till Albin!

    /Emilia

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.