lördag 16 oktober 2010

Tripp


Det var ett tag sen man fick ställa klockan för att stiga upp. Inte för att jag gått upp super tidigt men eftersom vi har en sjusovare till son behöver man ställa klockan för att gå upp "lagom tidigt".
Nu är jag iaf snart redo för att ta mig ännu en tripp till Ullared. Men denna gång blir det med Martina, Sofia o Sofie.
Kul att åka iväg tillsammans på en lite utflykt.
Nu hoppas vi bara att inte halva Sverige också tänkt att åka till Ullared. Men eftersom det är lördag är jag lite beredd på detta.
Men fram kommer man nog så småningom efter puttande på alla himlans tanter som inte fattar att man ska flytta på sig.
Trevligt kommer vi ha i vilket fall.
Nu ska jag fortsätta att göra mig klar. Steka lite ägg till mina goda äggmackor som jag ska ha som min matsäck. =)

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.