onsdag 20 oktober 2010

Snickerskaka


Gud, så smidigt det är att slå ihop en snickerskaka.
Det tar verkligen bara 5 min sen är den helt klar att avnjuta. =)
Jag tror nog alla älskar snickerskaka. Min kusin skulle kunna äta hela burken. Är det någon som nämner snickerskaka tänker jag alltid på min kusin.
Sen finns det två till här i Taberg som älskar snickerskaka de börjar på Å och M.
Om ni är sugna på att komma o fika är det bara att slå en pling.
O nej M , det blir inga doggie bags !!
Jo , det är klart.
Bäst jag gömmer kakorna så inte Andreas hinner äta upp alla innan man hunnit bjuda på dom.
Idag har det annars inte hänt för mycket. Lite öppna föskolan med bus o fika.
Nu ska jag slänga in mig i duschen innan Bonde söker fru börjar.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.