måndag 25 oktober 2010

Mysiga höst

Hösten är faktikst himlans mysig. Nu när solen skiner o det är så där bitande kallt ute då är det så skönt att gå ut o gå.
Vi var ute o gick med Svea innan. Albin gick hela vägen själv dessutom.
Vi plockade ris o mossa , kastanjer plockade vi förra veckan.
Jag hade tänkt mig att jag skulle fixa till ett fint litet höst arrangemang i min stor krona som jag har på bordet. Om jag lyckas få till det kan det bli finemang.
Sätta dit lite ljus koppar i arrangemanget som man kan täda i mörkret. Ljus är höstens + . Är det inte mysigt att tända en massa ljus när mörkret kommit?
Det är det som gör hösten till en fin årstid.
Pyssla är min grej just nu. Super mysigt att sitta o pyssla nu i höst mörkret o göra fina grejer. Det finna ju så mycket att pyssla , bara det att man ska komma på vad man ska göra.
Jag har ett litet "projekt" som jag ska försöka göra. Hoppas ni är nyfikna för jag kommer inte avslöja förrens det är klart.
Nu ska jag filura lite på mitt arrangemang.


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.