tisdag 26 oktober 2010

Inget

Jag har verkligen inget att skriva om.
Skriv torka !!
Iaf jag har varit hos Grann lissan o lekt med barnen. Wilton o Åsa var me.
Det blev så att efter Albin o Wilton vilat hemma drog vi in till A6. Jag införskaffade lite vin till helgens bravader. Tro det eller ej men jag ska gå ut.
Petra min bästa kompis ska åka iväg o upptäcka världen i hela 3 MÅNADER. FUSK !!!
Hon ska ha sig en rolig "avskeds fest". Usch, att hon ska vara borta sååååå länge. Vi hinner inte trräffas jätte ofta nu för tiden med jobb o barn o allt men jag kommer sakna ihjäl henne när hon ska vara borta så länge.
Så de blir pataj i helgen. Wiiiee !!
Ska bli riktigt roligt för de va riktigt länge sen man var ute o slirade. Andreas ska ut med jobber så det blir slir för han me. Mycket trivsamt.
Imorgon ska jag äntligen följa med Martina till hästarna o rida. Åååå, de ska bli kul. Jag red lite innan jag blev gravid med Albin sen dess har jag inte ridit så det ska bli riktigt skoj.
Nu ska jag vila upp mig i soffan inför ridturen imorgon. =)


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.