måndag 25 oktober 2010

Hemma Bäst !

Idag har jag verkligen bara varit hemma hemma hemma. En liten promenad blev det men det är det ändå jag har gjort på dagen.
Plus att jag Zumbat så klart. Nyss hemkommen efter lite skaka rumpa pass. Det är skön den roligaste träningen jag varit på. Jag säger det en gång till , Ni måste testa de. Let´s ZUMBA !
Åsa o Wilton kom o lekte vid 16 tiden. Såååå skönt för Albin att leka av sig lite. Kusin Fidde o Liam gick förbi så jag lockade in Fidde på lite snickerskaka o de visste jag att han skulle säga JA till. Så bus blev det lite av idag.
Nu slappas de i soffan. De är jag värd efter skakningen.
Imorgon blir det bus med Leah. Bort till grannen o busa. Skönt att slippa åka iväg långt. Smidigt.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.