söndag 31 oktober 2010

Festen !!

Gårdagen bravader blev toppen.
Började kvällen hemma hos Petra med bara brudarna. De bjöds på en massa riktigt goda drinkar, Piggelin och Strawberry daqurie. Riktigt riktigt supergoda drinkar. Ni måste testa dom. Så enkla att göra.
Grabbarna klev in efter ett tag o trivdes. Blev lite mer röj när de kom in. Det är konstigt att festen blir högljudare när grabbar kommer in. Kan nog va att de är högljudare än oss.
Sen blev det att dra oss in till Harrys på stan. Var faktikst helt ok för en gång skull. Jag är inte en sån som tycker det är super kul ute men det funkade ändå helt ok igår. Tills man blev trött. Gud , jag blev super trött på bara en sekund. Då var det inte roligt längre.
Jag hämtade Andreas så vi kunde åka hem. Vi hämtade våra jackor o gick ut för att leta taxi ( trodde jag) men nej nej Andreas va helt inställd på att åka buss.
Fy, tusan de är sista gången jag åker bussen hem till Taberg. Jag hatar verkligen hatar åka den bussen för när man var mindre o åkte bussen hem till Taberg så va det smockat o bråk varje gång.
Det var nästan samma nu. Bara utan bråk. Men fy fy fy aldrig mer buss. Usch !!
Plus att vi fick vänta i 45 min på bussen för vi gick ut för tidigt.
Men hem kom vi. Låg i sängen halv 4. Det tar ju inte 15 hem med bussen heller för den delen.
Somnade på två röda som en stock o sov så gott så gott.
Vaknade upp pigg o glad. Jag har en sån tur som oftast inte blir bakfull. Blir bara lite segare än vanligt o det är skönt att slippa den riktiga bakfyllan.
Lyx kallar jag det.
Nu har vi festat av Petra riktigt ordentligt. Snart åker hon ut på ävantyr. Om två dagar sitter hon på flyget. Ooooo , vad vi kommer sakna henne här hemma när hon ska iväg i 3 månader. O tror hon kommer sakna oss me. =)
Nu ska vi snart hämta Albin hos mina föräldrar. Saknar min lilla plutt <3


På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.