söndag 17 oktober 2010

Fallskärms flygningen

Snacka om att jag har haft en riktigt händelserik helg.
Fredagen var en liten tripp till Lager 157 med Andreas. Han fick shoppa en massa massa fina kläder o jag fick ett par super fina kängor/skor av Andreas.
Kan nog slänga in ett kort på dom i veckan.
Igår var det tjejtripp till ullared. En riktigt händelserik o låååång dag.
Kommer återkomma om denna dag snart.
Det tar låååååång til att berätta hela ävantyret. De va MYCKET.
Nu till denna söndag med ett stort äventyr för Andreas.
Han fick en fallskärms flyning av mig i födelsedags present förra året. Så nu åkte vi dit för lite flygning.
Väddret såg lovande ut hela dagen vi kom inte iväg förrens 11 tiden o var inte framme förrens 13:30 i Kareby där de höll hus.
Självkart började vädret svaja lite o vinden började ta på.
Så vi kom dit iaf o hoppades på flygning. Vi var ju inte ensama om att flyga idag. Vi fick ställa oss i kö efter alla andra ,så köplats 11 blev de.
De såg så himlans roligt ut när alla andra kom upp o svävade så gött. Såg skit kul ut. Vinden gick fram o tillbax o det tog lite tid för alla att flyga.
Väntan blev 3 1/2 timme i kylan ute dessutom. De hade ingen värme stuga eller nåt men vi höll ut för lite flygning.
Det blev dax för Andreas o de såg ännu roligare ut när han åkte. De gjorde massa "loppar". Oooo, jag vill me flyga.
Han tyckte det var skit kul o en riktigt rolig upplevelse. En lyckad present som äntligen blev av.
Nu är jag super trött efter denna helg med allt möjligt.
Jag ska skön gå o lägga mig nu.


På återseende <3








En riktigt bra present till alla !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.