torsdag 14 oktober 2010

Falafel

Idag var det trivsel ute i Bondstorp. De va Mamma Anna med Vega, mamma Frida med Texas, mamma Emilia med Mathilde , o självkart jag o Albin.
De andra är rätt så små mellan 4-7 månader så Albin fick sysselsätta sig själv.
Det gjorde han jätte bra. han såg ut att ha riktigt roligt iaf. Han kännde sig nog stor o stark med de små "bebisarna".
Vi åkte hem lagom till sovdags för Albin. Skönt att somna hemma tyckte han. Han hann inte ens komma hem förrens han somnade så gott i bilen.
Sen kom Malin o vi drog oss in till staden för att kika lite.
Oooooo, gud va mycket kläder jag hittade till mig själv. Tyvärr kunde de inte följa med ner i en påse hem men snart snart så ska ni få komma in i mmin garderob. Jag lovar ! (nästan)
O, de fanns verkligen så mycket som jag skulle kunda tänka mig att ha på mig. En helt ny "stil" hittade jag. Jag ser mig själv i kjolar o shorts i vinter med massa olika leggings under.
Jag vill jag vill jag vill ha !
Nästa månad ska jag unna mig lite stads shopping.
Vi var på nya H&M som jag inte hunnit kika in än. De var så fint. Det var där jag hittade de flesta kläder. Jag som ALDRIG hittat knappt ett enda plagg innan.
H&M ska nog bli min nya favvo butik.
Inte för att jag så super klädintresserad så som de ser ut att låta , men nu bleb jag så till mig n är jag hittade så mycket fint.
Jag önskar mig en ny garberob !!
Jag åt mig min först Falafel idag, Åååå , mumma va gott de va.
Det kan jag verkligen rekomendera. Riktigt mumsigt. Känns också lite nyttigt , det är ju bara sallad o kikärtsröra. Ok o äta en vardag tycker jag.
Nu ska jag springa upp till sängen o drömma att jag vunnit typ 5 000 000 kr eller nåt !!


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.