torsdag 28 oktober 2010

Skönaste frisören

Jag har haft skönaste frisören på länge.
Jag bokade tid idag hos min frisör salong. O konstigt nog fick jag tid redan idag o de brukar aldrig hända. Alltid 1-2 veckors vänte tid.
Jag fixade barnvakt till Albin eftersom Andreas jobbar kväll. Han fick trivas nere hos Liam.
Kl 14 skulle jag vara hos frissan. Väl där ser dom att hon som bokade in mig gjorde HELT fel. Hon hade bokat mig till i måndags. Alltså den måndagen som redan varit.
O hon jag alltid går hos hade verkligen inte tid.
Som tur var stod "den räddande bögen " till hands. En kille som praktiserade hos dom. han gick sitt sista år på Bäckadals gymnasiet. Man blev ju såklart en aning nervös när han sa att han bara var praktikant men jag kännde bara att jag verkligen ville ha det gjort.
O han var faktikst verkligen jätte duktig. Visst det tog 3 1/2 timme mota annars 2h men de gjorde inget. För han var skönaste frisören på länge.
En tvätt äkta bög . Jag smålog nästan hela tiden av de riktigt "bögiga" talet som flög ur hans mun.
Efter alla om och men blev jag riktigt nöjd med håret både färgning o klippning så de var värt att vara lite nervös. Han kommer allt bli en super frisör när han jobbat länge. Han sa att han ville bli en stor frisör o det tror jag på.
Fick en rolig o trevlig vistelse hos frissan iaf o "burret" blev toppen.
Albin hade varit jätte snäll hos Liam. När jag kom fick jag god kvällsmat o nu sover Albin som en stock efter allt bus han haft idag.
Han slockade på 2 röda.
Tack så jätte jätte mycket Liam o Wilton för att ni lekte så mycket med Albin !!
Är så skönt att det är så smidigt att fixa barnvakt så nära. Tur att man har så snälla vänner <3


På återseende <3


Tänk om man vågade göra lugg igen, det är så fint. Blond blev jag men inte riktigt så här blond. Nöjd är jag iaf !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.