torsdag 7 oktober 2010

Mammaträff

Idag har det varit full rulle här i huset. Vi har varit 4 barn. Vi som gick på flahult som fått barn träffas lite då o då. Inte alla på flahult skolan så klart men de man umgicks med då.
Mycket trevligt o träffas så. Jag o Sanna pratade om att man inte alls känner sig gammal o ändå sitter man nu med hus o barn o hela faderullan. Att tiden går så snabbt. Vi kom själv ihåg när man gjorde ioning sig till Discot Rainbow som var för alla högstadie elver.
Gud tiden går verkligen för fort. Vi är så vuxna men ändå känner inte jag mig iaf speiellt super vuxen eller gammal. Jag är ju faktikst bara 23 år.
Men skön vad man trivs med sitt liv nu. Allt runt omkring. Fint hus fin man o en underbar liten son fina vänner o familj. Skulle inte byta bort en dag med ett liv för 5 år sedan. Jag lever precis som jag önskat.
Igår var dagen full som vanligt. Man kan sitta på söndagen o säga att - " Gud denna vecka har jag verkligen inget att hitta på."
Sen på måndagen sitter man med almenackan full. Det är ju rätt komiskt o mycker roligt att Albin får leka med så många kompisar o mamma får fika med så många mammor. =) Mammaledig is the shit ! =)
Dagen var full som sagt så hann tyvärr inte skriva en rad. Kommer inte hända igen ( kanske bara nån gång till )
Imorgon är det redan fredag o då blir det lek längre ner på gatan hos Becca o Liam. Sen massa massa fredagsmys. Mys mys mys är mitt motto !

På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.