fredag 29 oktober 2010

Stan

Det blev en vända på stan idag efter att Leah o Wilton hade varit här på förmiddagen för lite bus.
De var för söta när de var här. Jag satte på MTV, då ställde sig alla 3 vid tv bänken o dansade för fullt. De verkligen skakade rumpa. Jag har kort men de kommer upp senare.
Vi åkte till stan så Andreas kunde köpa sig ett par fina jeans. De blev ett par super snygga jeans han ska ha imorgon på festen. Jag hittade en fin fest tröja jag tänk o ha ska bara fösöka hitta mig en fin kjol eller ett par shorts till imorgon. Ska se vad jag hittar imorgon då de blir att springa runt på A6. =)
Vi ska träffa våra vänner Jens o Malin från Lammhult o shoppa runt lite o trivas.
Sen är vi redo för avskedsfesten imorgon kväll.
Nu sitter vi o soffan o trivs med godis o snacks. Petra kom förbi o trivs med oss ikväll en sista gång innan han far i väg på ävantyr. Kul att mysa tillsammans en sista gång på länge.
Nu ska vi titta på Idol o ta det lungt o mysa denna fredag kväll.
Hoppas ni alla får en lika trevlig helg som jag kommer ha.

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.