torsdag 28 oktober 2010

Farväl

Nu har vi äntligen fått sova ut oss efter en lite galen o kort natt i förrgår.
idag vaknade han som vanligt. Skönt !!
Nu är vi pigga o glada o allärta redo för att ta dagen.
Igår var det ingen toppen dag för Albins del efter natten. Han var verkligen inte på sitt bästa humör. Tyvärr så var jag ju verkligen tvungen att åka o storhandla men som tur var följde Petra med som ett bra sällskap o barnvakt. Tack så mycket Petra !
Kan säga att det var tur att hon följde me. Han skrek i stort sett hela handlingen. Tillsut gav jag han en banan efter allt skrik , men det var ju sådär smart. Vad tror ni hände när den var slut? Han blev ju totalt galen så det blev ännu mera skrik. Det var bara att försöka stänga av öronen o se glad ut. =)
På kvällen kom Petra o Emelie. Jag skulle gått på ett inrednings party igår igentligen men ingen som kunde vara med Albin. Jag som älskar inredning missade ett party. Men som tur var så ska en kompis ha de. JIPPI !!
Vi åt tacos Petra , Emelie o jag o myste i soffan till Bonde söker fru o grey´s Anatomy.
Petra ska nämligen åka halva jorden runt o vara borta i 3 månader. Oooo va jag kommer sakna henne. Ändå att man inte träffas varje dag så kommer jag ändå sakna henne massa. 3 månader är skön en riktigt lång tid. Men skön vilken upplevelse hon kommer få.
Så det blev en liten Farväl-taco-kväll igår. Sen på lördag är det den riktiga festen. Då ska vi partaja innan hon åker.
Kommer bli trevligt med lite party.
Idag ska jag äntligen äka till frisören för att fixa barret. Ringde idag o fick en tid idag. Det är lyx.


På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.