tisdag 5 oktober 2010

IKEA

Idag har jag skön spenerat halva dagen på IKEA känns de som. Jag var med henne för att titta lite knoppar o sånt till deras dina nya kök. Har iof inte sett de än men det kommer var så fint.
Passade Eddie medans Linda åkte o hämtade Theo hos sin dagmamma.
Man blev lite svettig när man har 2 barn 1 på 1 år o en på 2 år. Men det gick faktikst himlans bra iaf. De busar ju så bra ihop. Eddie känner sig iaf sgtor o kaxig.
Sen var ju såklart barnen hungriga så då åt vi på IKEA bara det tog ju 1 h. Så sen kikade vi lite lite sen äntligen ut efter 2 1/2 h.
Vi var på Elgiganten också. Där testade jag 3D tv:n. De var rätt så fräsigt faktiskt men inget jag ändå skulle vilja ha. Bilden känndes så konstig. Men man ser rätt så larvig ut på köpet.
Vi hann gå förbi skopunkten där jag köpte ett par jätte fina vinter kängor till Albin. Nu kommer han inte frysa. Letade till mig men hittade inget som vanligt fanns de inte i min storlek.
Nu måste jag springa till mina bullar.

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.