lördag 9 oktober 2010

Koja

Igår var det lika mycket fullt upp som vanligt. Så tyvärr hann jag inte sätta mig vid datan.
Men nu är jag på G.
Igår var vi iaf hos Liam o Becca för bus o mat. När vi hade busat för fullt i flera timmar var det dags att gå hem o åka vidare för min del.
Jag åkte till stan för att göra lite ärenden medans Albin var hemma o busade med pappa.
De var så söta när jag kom hem för då hade de byggt en så fin liten koja. Albin älskar att leka i kojor o tält. Så han var stolt när han visade den för mig.
Visst är den fin med blomma o allt vid dörren ?!
Dagen avslutades med fredagsmys o massa godis.
Idag är det fullt upp. Snart är det dags för Texas att döpas.
Nu har jag lite bråttom , dopet är vid 13 o jag har inte ens duschat.
Så det är nog dags för mig att hoppa in.
Hoppas ni alla får en skön o härlig lördag. De ska jag ha !


På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.