måndag 11 oktober 2010

Me and I

Hade mig ett lite Me and I (kläder) party idag.
Trevligt o samlas o trivas lite. De blev lite tjöt o frallor o fika.
O självkart en presentation av en Me and I säljare som visade deras kollektion.
Jag tycker faktikst de har himla fina kläder. Oooo, gud så härligt mysiga dom var. De flesta kläderna var i veluor o de tyget är ju bara för skönt. Jag skulle själv vilja ha ett par sköna mys byxor i veluor men fann inga i min smak. Man vill testa de först.
Men köpte iaf super söt tröja till albin , o självklart de ett par super duper mysiga veluor byxor i brunt. Kommer passa perfekt till hans tröja. O en mys pys filt som han ska mysa med i vagnen o hela tiden. Om inte så ska jag mysa med den. Den var vämligen också i veluor o 100 % bomull på en sida.
Mycket mys ska de bli.

På återseende <3







Dessa fina grjer köpte jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.