torsdag 26 maj 2011

Äntligen

Nu äntligen har mitt låååånga barr fått sig en riktigt fin omgång av färgning o klippning.
Det behövdes verkligen kan jag säga. Halva håret var en skymt av råttfärgat blandat med brunt.
Men nu är det ljust o sommarfint. Blev riktigt nöjd denna gången med. Jag tom vågade på mig att klippa en liten frisyr. Blev en lång snelugg av ett slag. Jaja, svårt att förklara med lägger väl in en bild såsmåningom.
Något jag också är riktigt nöjd med som också fick hänga med på stan idag.
Mina nya skor som jag beställde kom igår. Jag verkligen ÄLSKAR modellen o färgen på dom. Idag blev det till en helsvart klädsel. Men i sommar ska jag allt hitta mig en vit spetsklänning. Letade runt lite på stan idag men det hittades inget. Kankse får kik in imorgon igen.
En annan som älskar mina nya skor är Albin. Han var förjäkla söt. Han hade tagit på sig mina skor o traskade runt lagom nöjd med dom på fötterna.
Att han tyckte han var rolig. Han skrattade åt sig själv så han själv kiknade, lika sp jag o Andreas.
Han var bara för söt våran Älskling !




På återseende <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.